I. Definicje
- Określone w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedający – ACOMIT Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lok. 13, 15-797 Białystok, zarejestrowanego w KRS pod numerem 0001140200, NIP 5423493099, REGON 540264235, e-mail: biuro@acomit.pl.
- Kupujący – podmiot, który złożył Zamówienia zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, jeżeli złożył Zamówienie niezwiązane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 k.c. oraz Przedsiębiorca działający na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierającą umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej w rozumieniu art. 3855 k.c.
- Strona Internetowa – strona www.acomit.pl.
- Towar – każdy towar opisany i oznaczony ceną sprzedaży na Stronie Internetowej.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego na Stronie Internetowej, oferujący sprzedaż Towarów.
- Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Kupującego zgodnie ze wzorem zamieszczonym na Stronie Internetowej, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia – informacja wysłana do Kupującego, że jego Zamówienie zostało złożone.
- Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 roku pozycja 287 z późn. zm).
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego.
- Usługa lub Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego przez ACOMIT Sp z o.o., opisane w części II – III niniejszego Regulaminu.
- Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi.
- Usługodawca – ACOMIT Sp. z o.o.
- Usługobiorca – podmiot korzystający z usług ACOMIT Sp. Z o.o., będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, zobowiązany do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
II. Umowa sprzedaży- składanie zamówienia, dostawa, płatność
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego acomit.pl, składania Zamówień na towary, dostarczania Zamówionych Towarów Kupującemu, uiszczania przez Kupującego opłaty za Towary, uprawnienia Kupującego do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawartej na podstawie złożonego Zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Kupującemu istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zamówienie uważa się za złożone, jeżeli:
- osoba uprawniona do jego złożenia wypełniła w nim zgodnie z pouczeniem wszystkie pola oznaczone jako konieczne do wypełnienia i wysłała Zamówienie zgodnie z procedurą podaną na Stronie Internetowej oraz
- złożyła oświadczenie o akceptacji Regulaminu Sklepu internetowego.
- Zamieszczona na stronie informacja o Towarze wraz z ceną nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 k.c., a jedynie zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 k.c.
- Umowa sprzedaży uznaje się za zawartą w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji.
- Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
- Kupujący opłaca zamówienie z wykorzystaniem dostępnych metod płatniczych udostępnionych przez operatora płatności PayU. Płatność za złożone Zamówienie należy uiścić do 3 dni roboczych. Niedokonanie przez Kupującego płatności pomimo upływu w/w terminu oznacza rezygnację przez Kupującego z Zamówienia, co skutkuje anulowaniem Zamówienia i brakiem realizacji wysyłki.
- W sytuacji braku możliwości realizacji Zamówienia w całości lub części, Sprzedający poinformuje o tym Kupującego na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia. W takim wypadku Sprzedający zwróci Kupującemu całość lub część środków – odpowiednio do części niezrealizowanego zamówienia (zwrot ceny niezrealizowanego zamówienia). Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji metodą, którą zostały wpłacone przez Kupującego.
- W przypadku, gdy Kupującym jest Konsument, termin realizacji Zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania przez Sprzedającego Zamówienia.
- Koszty przesyłki Towaru i inne wskazane w formularzu Zamówienia koszty ponosi Kupujący w wysokości określonej przy składaniu Zamówienia.
- Szacowany czas przygotowania do wysyłki zamówionego Towaru podany jest na stronie Towaru oraz w mailu Potwierdzenie złożenia Zamówienia. Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostarczenia Towaru przez przewoźnika (kuriera), który prezentowany jest w zakładce „Dostawa” na Stronie Internetowej Sprzedającego.
- Pisemne potwierdzenie zawarcia umowy Kupujący otrzymuje na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia.
- Akceptując przedmiotowy Regulamin Kupujący wyraźnie upoważnia ACOMIT Sp. z o.o. do wystawiania dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej.
- Sprzedający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przyjętego Zamówienia, gdy:
- Kupujący w ramach wcześniej realizowanych transakcji nie uregulował zobowiązań wobec Sprzedającego lub naruszył postanowienia umowne
- Sprzedający nie dysponuje zamówionym Towarem
o czym Sprzedający poinformuje Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni, oświadczenie zostanie przesłane na dres mailowy podany przy składaniu zamówienia.
- Towary objęte promocją mogą być zakupione wyłącznie na zasadach określonych w promocji.
III. Reklamacje – usługi elektroniczne
- Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania Usług, jak i innych kwestii związanych z Usługami można przesyłać na adres biuro@acomit.pl.
- Reklamację należy składać nie później niż w ciągu roku od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji w okresie 2 lat od wydania rzeczy Kupującemu.
- Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę jego wystąpienia, godzina wystąpienia (jeżeli godzina jest niezbędna dla potwierdzenia istnienia zgłaszanego problemu) oraz oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię, nazwisko oraz adres poczty elektronicznej).
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.
- Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje, które zostały złożone po terminie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu.
IV. Odpowiedzialność Sprzedającego za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży
- KONSUMENCI
- Sprzedający odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w tym w szczególności Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Konsumenta w razie braku zgodności dostarczonego mu Towaru z umową (rękojmia) na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie określonym w art. 43b) ust. 2 lub ust. 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych tamże oraz, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak tej cechy. Sprzedający odpowiada za brak zgodności Towaru umową istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad Towarów w szczególności wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@acomit.pl, lub drogą pocztową na adres ACOMIT Sp. z o.o., ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lok. 13, 15-797 Białystok. W zgłoszeniu należy wskazać:
- w przypadku, gdy Kupującemu udzielono gwarancji – podstawę reklamacji, tj. czy składa reklamację na podstawie rękojmi, czy gwarancji;
- swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe;
- datę zakupu Towaru z wadą, nr Zamówienia lub nr dokumentu sprzedaży, umożliwiające identyfikację sprzedaży;
- nazwę Towaru objętego reklamacją;
- opis wady oraz datę stwierdzenia wady;
- swoje żądanie.
- Sprzedający odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w tym w szczególności Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Konsumenta w razie braku zgodności dostarczonego mu Towaru z umową (rękojmia) na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie określonym w art. 43b) ust. 2 lub ust. 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych tamże oraz, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak tej cechy. Sprzedający odpowiada za brak zgodności Towaru umową istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad Towarów w szczególności wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@acomit.pl, lub drogą pocztową na adres ACOMIT Sp. z o.o., ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lok. 13, 15-797 Białystok. W zgłoszeniu należy wskazać:
W przypadku braku części informacji, Sprzedający zwróci się do Kupującego o ich uzupełnienie.
-
- Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego udzieli odpowiedzi na reklamację Konsumenta.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
- Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedający został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający. Konsument udostępnia Sprzedającemu Towaru wraz dowodem jego zakupu. Sprzedający na swój koszt odbierze Towar od Kupującego, w tym celu Kupujący wybiera jedną z zaproponowanych przez Sprzedającego opcję odbioru reklamowanego Towaru, np. za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- Sprzedający odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
- Sprzedający nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
- brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedający próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
- brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d ustawy o prawach konsumenta;
- z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
- Sprzedający zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny.
- Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy, Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z umową.
- W razie odstąpienia od umowy na skutek braku zgodności towaru z umową sprzedaży Sprzedający na swój koszt odbierze Towar od Kupującego, w tym celu Kupujący wybiera jedną z zaproponowanych przez Sprzedającego najdogodniejszą dla Kupującego, opcję odbioru reklamowanego Towaru, np. za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu.
- Towar należy przesłać na następujący adres: ACOMIT Sp. z o.o., ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lok. 13, 15-797 Białystok. Sprzedający zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku nieuwzględnienia roszczeń Konsumenta, jest on zobowiązany do odbioru Towaru. Towar może zostać wysłany ponownie na adres Konsumenta po opłaceniu przesyłki lub samodzielnym zamówieniu przesyłki wraz z odbiorem przez kuriera.
- PRZEDSIĘBIORCY
- Kupujący nabywający Towar w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Kupujący nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów k.c.
V. Odstąpienie od umowy – sprzedaż
- Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie przez Kupującego oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku umowy sprzedaży Towarów – od objęcia Towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towaru), partii lub części.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie można złożyć wysyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@acomit.pl bądź na adres: ACOMIT Sp. z o.o., ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lok. 13, 15-797 Białystok. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracane Towary należy odesłać na adres: ACOMIT Sp. z o.o., ul. Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 5 lik. 13, 15-797 Białystok. Do zwracanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, faktura) lub oznaczyć numer Zamówienia, którego dotyczy zwrot.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umów dotyczących świadczenia usług, które zostały w pełni wykonane za wyraźną zgodą Konsumenta. Konsument, przed rozpoczęciem świadczenia usługi, zostaje poinformowany, że po jej pełnym wykonaniu przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dodatkowo, w przypadku usług związanych z dostarczaniem treści cyfrowych, prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli Konsument wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i został poinformowany o utracie tego prawa.
VI. Ochrona danych osobowych
W celu świadczenia usług elektronicznych oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków Sprzedającego wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, ACOMIT Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe Kupujących i Usługobiorców, które podali dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.
VII. Postanowienia końcowe
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
- Zmiana Regulaminu w zakresie umów o świadczenie usług – obowiązuje każdorazowo od daty upływy terminu na złożenie zawiadomienia o nieakceptacji nowej treści Regulaminu. Sprzedający informuje Usługobiorcę na 7 dni przed planowanym wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną. W razie, gdy Usługobiorca nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedającego w ciągu 7 dni od daty poinformowania przez Sprzedającego o zmianie Regulaminu, co skutkuje rozwiązaniem umów.
- Zmiana Regulaminu w zakresie umów sprzedaży:
-
-
- Do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
- Do umów sprzedaży zawartych po zmianie Regulaminu, ale wskutek zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w wersji obowiązującej w dacie zawarcia umowy, ale Sprzedający informuje Kupującego o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną. W razie, gdy Kupujący nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedającego w ciągu 7 dni od daty poinformowania przez Sprzedającego o zmianie Regulaminu, co skutkuje rozwiązaniem umów.
-
- Dokumenty dotyczące transakcji są przechowywane w formie elektronicznej i zostaną udostępnione do wglądu na żądanie Kupującego.
- Kwestie sporne rozstrzygać będzie Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego. Przedmiotowa klauzula właściwości miejscowej sądu nie dotyczy sporu z Konsumentami.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2025 r.