ACOMIT e-Windykacja XL

Automatyczna wysyłka paragonów drogą elektroniczną – Rozszerzenie Comarch ERP XL

Aplikacja jest przeznaczona do automatycznego wysyłania maili z przypomnieniem o zbliżających się oraz przeterminowanych płatnościach.

Moduł samodzielnie, bez udziału użytkownika generuje e-mail z powiadomieniem i wysyła go w określonym czasie na wskazany na karcie kontrahenta adres mailowy.

Aby powiadomienie zostało automatycznie wysłane musi zostać spełniony warunek:

Konfiguracja wykorzystująca standardową funkcjonalność XL – na karcie kontrahenta musi być zaznaczona opcja „osoba upoważniona do kontaktów”.

Aplikacja umożliwia:

  • Łatwą i instytucyjną obsługę.
  • Wysyłanie do klientów automatycznych wiadomości pocztą elektroniczną.
  • Wysyłanie ponagleń według indywidualnych ustawień.
  • Zaplanowanie wysyłki – określenie godziny, terminu wysyłki powiadomień.
  • Ustawienie domyślnych szablonów powiadomień dla wszystkich kontrahentów.

Korzyści:

  • Prosta i wygodna forma odzyskania należności
  • Zmniejszenie poziomu należności nieściągalnych
  • Oszczędność czasu i ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem zespołu windykacyjnego
  • Poprawienie płynności finansowej
  • Eliminacja dużej ilości dokumentów w formie papierowej

Wymagania:

  • System Comarch ERP XL – wersja aktualnie wspierana przez Comarch
  • Moduł Interfejs Programistyczny – Duża Hydra
  • Serwer poczty e-mail (konto, z którego będą wysyłane e-maile)

 

Masz pytania? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do nas na adres biuro@acomit.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr +48 85 74 89 182.

Umów się na
bezpłatną konsultację.

Wyślij nam zapytanie,  a wrócimy do Ciebie z propozycją terminu spotkania.