HCL Connections

HCL Connections

People power your business.
Connections powers your people.

HCL Connections

Inwestycja w HCL Connections
ito nwestycja w przyszłość Twojej firmy

HCL Domino Notes to platforma serwerowa umożliwiająca tworzenie oprogramowania do pracy grupowej.
HCL Domino jest rozwiązaniem przeznaczonym zarówno dla małych organizacji jak i dużych rozproszonych korporacji.

Domino to jedyna platforma do szybkiego tworzenia aplikacji, której potrzebujesz!

Poznaj najnowszą wersję HCL Domino, dzięki której przeniesiesz swoje aplikacje na urządzenia mobilne bez wysiłku,
a nowe wytworzysz nawet o 60% szybciej. Wszechstronność, skalowalność i bezpieczeństwo – od 30 lat
Domino udowadnia swoją wartość.

Wykorzystuj zbiorową wiedzę

Współpracuj z ludźmi o podobnym doświadczeniu. Ulepszaj i omawiaj nowe koncepcje w ramach społeczności współpracowników. Rozwijaj innowacyjne projekty dzięki wspólnym inicjatywom i pomysłom.
Przy pomocy HCL Connections sprawniej wdrożysz nowych pracowników wykorzystując bazę wiedzy udostępnioną na blogach, forach, Wiki lub w dokumentach.

Potwierdzone bezpieczeństwo Domino

Zintegruj społeczność pracowników z procesami biznesowymi w firmie. Buduj wartościowe sieci społeczności. Zwiększ zaangażowanie pracowników i uwolnij ich kreatywność. Pozwól na dyskusje, komentarze i dzielenie się swoimi pomysłami.

System HCL Connections pomoże pracownikom znaleźć odpowiednich współpracowników według różnych kryteriów, w tym stanowiska, działu lub specjalistycznej wiedzy. Łatwo znajdziesz eksperta, którego potrzebujesz i nawiążesz z nim kontakt.

Optymalizuj organizację pracy

Każdy użytkownik ma nieograniczony dostęp do współdzielonych dokumentów, prezentacji, plików czy multimediów. Spędzaj mniej czasu szukając dokumentów. Twórz treści wspólnie z współpracownikami, nanoś poprawki i dodawaj komentarze.

Organizuj pracę zespołu. Wyświetlaj listy zadań pracowników, zespołów projektowych. Ustalaj priorytety i monitoruj wykonanie zadań.

Zintegruj w jednym miejscu – OrientMe, aplikacje i środowiska z których korzystasz podczas pracy.

Wiemy, że wdrożenie nowego narzędzia w organizacji i zaangażowanie pracowników jest trudne.
Zajmiemy się nie tylko implementacją środowiska, ale również szkoleniem i obsługą serwisową

Dlaczego
Domino v11?

OrientMe – spersonalizowana strona główna integruje narzędzia, aplikacje i zadania. Praca w jednym miejscu: zadania, sieć społeczności, kalendarz, notatki, baza wiedzy.

SocialSidebar – wysuwany pulpit nawigacyjny, zapewnia dostęp do aplikacji HCL Connections w dowolnej witrynie internetowej.

Touchpoint – intuicyjny, wbudowany kreator łączy użytkowników z odpowiednimi sieciami i treściami. Pomaga szybciej wdrożyć nowych pracowników w przedsiębiorstwie.

Activities Plus – oprogramowanie do zarządzania projektami. Każdy pracownik może łatwo i automatycznie organizować zadania, prace zespołową, projekty i harmonogramy

Poznaj nasze rozwiązania rozszerzające
funkcjonalność HCL Connections

Głównym celem aplikacji jest jak najlepsze dopasowanie istniejących rozwiązań do potrzeb użytkowników

Wykresy Gantta

Prosty sposób śledzenie postępów wykonywanych czynności.

Zarządzanie treścią

Szybka prezentacja najważniejszych informacji.

Zarządzanie projektami

Szybkie i zrozumiałe planowanie projektu.

Oprogramowanie
nowej generacji

Oprogramowanie
Nowej Generacji