ACOMIT AkordEon

Interfejs produkcyjny – Rozszerzenie Comarch ERP XL

Rozwiązanie to uproszczony interfejs służący do rejestrowania i rozliczania akordów pracowników oraz rozliczania zleceń produkcyjnych. Aplikacja umożliwia łatwe zarządzanie procesem produkcyjnym w oparciu o pracę akordową oraz pozwala na naliczanie płac pracowników w systemie Comarch ERP Optima. Istnieje możliwość dopasowania interfejsu użytkowania do specyfiki produkcji Klienta.

Aplikacja umożliwia:

  • Rejestrację i realizację czynności produkcyjnych na zleceniach.
  • Generowanie dokumentów PW i RW.
  • Rozliczanie zleceń produkcyjnych.
  • Rejestrowanie czasu pracy pracowników produkcyjnych.
  • Rozliczanie akordów pracowników.
  • Rejestrowanie danych wykorzystaniem skanerów kodów kreskowych.
  • Rejestrowanie danych przy pomocy uproszczonego pulpitu produkcyjnego (terminale POS).
  • Szybką rejestrację pracowników, wykonanych czynności i ilości wyrobu gotowego.
  • Obsługa czynności nieprodukcyjnych.
  • Eksport czasów lub akordów pracowników do systemu ERP Optima.

Korzyści:

  • Lepsze wykorzystanie zasobów – ograniczenie kosztów
  • Większa kontrola nad produkcją, pracownikami – ograniczenie niekontrolowanych przestojów – ograniczenie kosztów.
  • Eliminacja błędów powielania informacji lub „ręcznego” przetwarzania danych na temat (np. akordów) – ograniczenie kosztów naprawy tych błędów.
  • Pełna informacja o rzeczywistym czasie pracy pracowników produkcyjnych.

Wymagania:

  • System Comarch ERP XL – wersja aktualnie wspierana przez Comarch.
  • Wymagane licencje w ramach Comarch ERP XL: Administrator, Produkcja.

 

Masz pytania? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do nas na adres biuro@acomit.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr +48 85 74 89 182.

Umów się na
bezpłatną konsultację.

Wyślij nam zapytanie,  a wrócimy do Ciebie z propozycją terminu spotkania.