ACOMIT BHP

Zarządzanie środkami BHP, odzieżą roboczą.

Aplikacja pozwalająca na kontrolowanie odzieży ochronnej wydanej pracownikom w związku z wykonywaną przez nich pracą. Umożliwia przypisanie norm przysługujących na danym stanowisku i wydziale, a w przypadku zużycia wygenerowanie protokołu likwidacji. Z poziomu aplikacji dostępna jest także historia wydań na konkretnego pracownika i aktualnie posiadanych przez niego zasobów. Dodatkowo dla elementów określonych normą możemy otrzymać zapotrzebowanie wynikające na dany dzień. Moduł obsługuje także wypłaty ekwiwalentów.

Aplikacja umożliwia:

  • Bieżącą kontrolę wydawanych pracownikom towarów (odzież, środki czystości, inne)
  • Ewidencję danych oraz wszelkie informacje o wydaniach znajdują się w systemie ERP
  • Generowanie raportów historii wydań, aktualnych zasobów i zapotrzebowana

Korzyści:

  • Lepsze wykorzystanie zasobów –> ograniczenie kosztów
  • Większa kontrola nad wydanymi towarami -> ograniczenie niekontrolowanego zużycia -> ograniczenie kosztów,
  • Wyeliminowane zostają błędy powielania informacji lub „ręcznego” przetwarzania danych, a więc także koszty naprawy tych błędów,
  • Możliwość zoptymalizowania zakupów towarów w oparciu o zapotrzebowanie,
  • Pełna informacja o wypłatach ekwiwalentów.

Wymagania:

  • System Comarch ERP XL – wersja aktualnie wspierana przez Comarch
  • Instalacja aplikacji – Interfejs Programistyczny Comarch ERP XL
  • Wymagane moduły w ramach instalacji Comarch ERP XL: Administrator, Sprzedaż, HR – Kadry i Płace

 

Masz pytania? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do nas na adres biuro@acomit.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr +48 85 74 89 182.

 

Umów się na
bezpłatną konsultację.

Wyślij nam zapytanie,  a wrócimy do Ciebie z propozycją terminu spotkania.