ACOMIT Narzędziownia

Wypożyczalnia i kontrola narzędzi.

Aplikacja pozwalająca na kontrolowanie sprzętu i innych przedmiotów wydanych pracownikom w związku z wykonywaną przez nich pracą. W przypadku zużycia sprzętu umożliwia wygenerowanie  protokołu likwidacji. Z poziomu aplikacji dostępna jest także historia wydań na konkretnego pracownika i aktualnie posiadanych przez niego narzędzi.

Moduł może obsługiwać kilka magazynów niezależnie.

Aplikacja umożliwia:

  • Bieżącą kontrolę wydawanych pracownikom sprzętów i narzędzi
  • Dostęp do raportów historii pobrań narzędzi przez pracownika, jak i historii danego narzędzia
  • Dodanie zgłoszenia serwisowego oraz kontrolę stanu jego realizacji
  • Dostęp do zagregowanych informacji dotyczących konkretnego narzędzia, np. naprawy, stan magazynowy, lista aktualnych użytkowników
  • Ewidencję danych oraz wszelkie informacje o wydaniach znajdują się w systemie ERP
  • Generowanie raportów dotyczące historii wydań, aktualnych zasobów, zapotrzebowania to podstawa do efektywnego i płynnego zarządzania
  • Zoptymalizowanie zakupów towarów w oparciu o zapotrzebowanie,
  • Z poziomu systemu ERP można wygenerować wszelkie niezbędne dla obsługi wydań dokumenty

Korzyści:

  • Lepsze wykorzystanie zasobów – ograniczenie kosztów,
  • Większa kontrola nad wydanymi narzędziami, ograniczenie niekontrolowanych wydań i kosztów,
  • Wyeliminowane zostają błędy powielania informacji lub „ręcznego” przetwarzania danych, a więc także koszty naprawy tych błędów,
  • Pełna informacja o posiadanym przez pracownika sprzęcie

Wymagania:

  • System Comarch ERP XL – wersja aktualnie wspierana przez Comarch
  • Wymagane moduły w ramach instalacji Comarch ERP XL: Administrator, Sprzedaż

 

Masz pytania? Chcesz poznać więcej szczegółów?

Napisz do nas na adres biuro@acomit.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr +48 85 74 89 182.

Umów się na
bezpłatną konsultację.

Wyślij nam zapytanie,  a wrócimy do Ciebie z propozycją terminu spotkania.